جایگاه سازمانی روابط عمومی
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 42

سه شنبه, 12 اسفند 1393 ساعت 11:14

جایگاه سازمانی روابط عمومی

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 

 

 

جایگاه سازمانی روابط عمومی:

جایگاه خاص روابط عمومی در رده کار‌های مدیریتی و بخشی ازاعمال مدیریت است.دنیای امروز دنیای ارتباطات است. در سازمان های دولتی داشتن اطلاعات موثق، دقیق و به موقع با توجه به هدف و ساختار، بزرگترین سرمایه یک سازمان است و حیات یک سازمان به داشتن یک ارتباط دوسویه درون سازمانی و برون سازمانی و انجام تبلیغات و کسب اطلاعات به روز و مفید بستگی دارد و این جاست که لزوم وجود روابط عمومی واقعی در ایستگاه های روابط عمومی نمایان می شود. در دنیای امروز که مرزهای ارتباطات شکسته شده و انسان به دنبال کشف راهکارهای مطلوب زیستن و نگرش جامع مدار است، آموزه های علمی ما را به کنکاش و توجه درباره وضعیت چگونگی تعامل و برخوردنمودن با مسایل رهنمون می سازد. بی شک یک سازمان و یا یک اداره نمی تواند خود را جزیره ای بی ارتباط فرض نماید و از تکنولوژی و آورده های آن بی نیاز و با آن بیگانه باشد. روابط عمومی باید بر محور تفکر مداری، مشارکت مداری و اطلاع مداری باشد تا بتواند در راستای کمک به اثربخشی سازمان مؤثر باشد و با نواندیشی و نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شود و خود را با تحولات و پاسخگویی مرتب به افکار عمومی منطبق و هماهنگ سازد.

 

 

 

خواندن 1626 دفعه آخرین ویرایش در جمعه, 29 اسفند 1393 ساعت 13:45

برای ارسال نظر وارد سایت شوید

ارتباط با ما

آدرس: بوشهر - انتهای خیابان گمرگ - عمارت کازرونی

صندوق پستی: 3637-75135

تلفنخانه:07733327280

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی برای اطلاع از آخرین مطالب سایت، در خبرنامه عضو شوید.